pátek 11. ledna 2013

Čepičkování

Jdu se pochlubit s čepičkama, co jsem dělala pro pár malinkatých slečen. Skolila mě opět nějaká nemoc a to taková, že nemůžu na nohy... jsem ráda že ruce zůstaly nedotknuté a já můžu tvořit :). Fotky jsou sice hrozné, ale já je chtěla nafotit dřív, než je princeznám odevzdám a ono zrovna nebylo moc příznivé světlo na focení... ale i tak se myslím povedly :)... aspoň majitelkám se moc líbí (jestli teda si nevymýšlí :)))
Takže tahle byla pro Leontýnku
tahle pro Alenku
a tadyta pro Adélku :)




13 komentářů:

  1. Haničko, povedené čepičky a hlavně se uzdrav. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leuško, já se budu snažit. Doufám, že ty už jseš vpořádku a přeji také krásný nový rok. Měj se :). Hanka

      Vymazat
  2. jsou nádherné ... brzy se uzdrav ... nic příjemného

    OdpovědětVymazat
  3. Čepička jsou moc povedené!!! S tím světlem to teď není nic moc, venku se nedá, je mokro, a vevnitř aby se svítilo snad od rána... ale i tak fotky jsou hezké... a brzo se uzdrav :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherááá, paráda... skoré uzdravenie prajem a krásny víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj marode. Též jsem v peří :o))))) Malinko závidím háčkování v pelíšku. Mně se to do postele nevejde. Aspoň doženu písánky v blogu .o) Krásné čepičky děláš.Ať holčinám sluší a zdravíčko, Haničko.

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, přeji rychlé uzdravení a tleskám tvým čepičkám!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní čepičky v nádherné barevné kombinaci. Opravdu moc se povedly.

    OdpovědětVymazat
  8. Capicky sa vydarili na 1 a dievcatkam ich budu zavidiet siroko daleko, moc krasne.

    OdpovědětVymazat