sobota 18. srpna 2012

Koláč s hruškami a čokoládou

Včera jsem dostala krásné žluté hrušky od tatínka s příkazem rychle sníst ... a tak jsem dvě snědla a další tři skončily v téhle buchtě. Povedla se, je strášně moc dobrá ;). Recept jsem našla v Apetitu a tak předávám dál http://www.apetitonline.cz/recepty/1720-kolac-s-hruskami-a-cokoladou.html
Akorát jsem ty hrušky nakrájela do koláče všechny, posypala před pečením skořicovým cukrem a vynechala meruňkový džem (protože jsem doma našla jen mamčin diabetický). 
Podáváno se šlehačkou úplná mňamka :)
A protože jsem si myslela, že máme dneska pouť, ale ona je až zítra, tak si můžu s klidem sednout na balkón a pustit se do nějakého tvoření ... rozdělaný pléd, nebo šál ze lnu a viskózy...
a ještě vám ukážu můj pohled z balkónu směrem vzhůru...
no není to paráda ;) 

2 komentáře:

  1. No to je paráda Hani, všechno komplet.A jestli ta šlehačka je "pravá" doma šlehaná, prostě dokonalost :o))))

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky! :-)...a koláč musí byť chuťovo výborný. Si šikuľka, krásne nielen pečieš, ale aj hačkuješ :-))

    OdpovědětVymazat